Senior inkoper

Houd je van afwisseling, ben je een expert op het gebied van inkoop en wil je meerwaarde creëren voor Slachtofferhulp? Wil je meedenken over aanbestedingsstrategieën en zie je het als een uitdaging om samen met een ervaren collega aanbestedingen op een breed en complex terrein te realiseren? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Over ons
Slachtofferhulp Nederland helpt slachtoffers en nabestaanden na een strafbaar feit, verkeersongeval, calamiteit of een andere ingrijpende gebeurtenis. Zij kunnen bij ons terecht voor emotionele steun, praktische ondersteuning (zoals hulp bij het aanvragen van schadevergoeding) en ondersteuning in het strafproces. Jaarlijks helpen wij honderdduizenden slachtoffers en nabestaanden persoonlijk of online. Slachtofferhulp Nederland is een landelijke organisatie met 25 locaties. Samen helpen wij slachtoffers vandaag verder. Kom jij ons team in Utrecht versterken?

Hoe help jij onze cliënten verder?
Als senior inkoper lever je een belangrijke bijdrage aan het verwezenlijken van de plannen en ambities van de organisatie. Je legt verantwoording af aan het Hoofd Finance & Control. Inkoop is de stuwende kracht bij het realiseren van inkoopoplossingen:
  • Je bent hét aanspreekpunt voor inkoop en treedt op als businesspartner en signaleert kansen en risico’s. Samen met de business maak je de interne doelstellingen van Slachtofferhulp Nederland waar.
  • Je ontwikkelt en evalueert het inkoopbeleid en contract en leveranciersmanagement met de daarbij behorende processen.
  • Je zet de interne behoefte van de klant voorop en geeft overtuigd advies over inkooptrajecten aan raad van bestuur, directie, afdelingshoofden en teamleiders.
  • Met jouw expertise weet je het inkooptraject altijd professioneel te begeleiden. Je focust op het resultaat voor Slachtofferhulp Nederland, maar maakt ook het traject voor inschrijvers gemakkelijk en voorspelbaar. Dat deze inkoopverantwoordelijkheid in jouw handen ligt, schrikt jou niet af. Sterker nog: dát is waarom jij deze functie wilt aangrijpen;
  • Als ervaren aanbesteder ondersteun je de afdelingen binnen Slachtofferhulp Nederland procesmatig bij het uitvoeren van aanbestedingstrajecten. Je bereidt het traject voor, ontwikkelt de inkoopstrategie, ‘draait’ de aanbesteding, registreert de gegevens in de systemen en draagt alles goed over naar gebruikers.
Wat breng je mee?
  • Je functioneert op WO werk- en denkniveau en hebt een inkoopopleiding en NEVI 2 of vergelijkbaar;
  • Kennis van Europese wet-en regelgeving rondom aanbesteden en diverse gangbare aanbestedingsmethodieken;
  • Ervaring met diverse EU-aanbestedingsprocedures zoals Niet-openbaar/ Concurrentie Gerichte Dialoog/ Dynamisch Aankoop Systeem (DAS);
  • Meerdere jaren aantoonbare ervaring met het zelfstandig leiden en uitvoeren van complexe en/of multidisciplinaire Europese aanbestedingstrajecten;
  • Ervaring en kennis van inkoop-en contractmanagement;
  • Kennis van en bent vaardig in projectmatig werken en het aansturen van projecten;
  • Inzicht in de leveranciersmarkt en inzicht in financiële analyses;
  • Werkervaring met begeleiden en coachen van medior inkopers en overige collega’s;
  • Je bent flexibel en stressbestendig.

Wat bieden wij jou?
Een uitdagende, verantwoordelijke en afwisselende positie bij een maatschappelijke organisatie met betrokken medewerkers, een echt ‘A-merk’. Bij Slachtofferhulp Nederland staat centraal dat je je als medewerker kunt ontwikkelen. Dat stimuleren we ook. Want hoe beter jij je werk kunt doen, hoe beter het resultaat. Wij bieden je ruimte en kansen om de organisatie en daarmee jezelf vooruit te blijven helpen. Met arbeidsvoorwaarden die dat mogelijk maken. De functie kent veel verantwoordelijkheid en biedt ruimte voor eigen initiatief. De CAO Sociaal Werk is van toepassing, waarbij het salaris afhankelijk is van ervaring. Het basissalaris bedraagt maximaal € 4830,-per maand op basis van een 36-urige werkweek. Boven op dit salaris beschik je over een individueel keuzebudget (IKB) waarmee 26 bovenwettelijke uren, 8% vakantiegeld en 8,3% eindejaarsuitkering omgezet kunnen worden naar geld, scholing of vrije tijd.
  • Je krijgt een aanstelling voor 1 jaar, met zicht op een vaste aanstelling.
  • Veel ontwikkelmogelijkheden met een individueel loopbaanbudget
  • Een uitstekende reiskostenregeling.
Heb je nog vragen?
Neem dan contact op met Hanneke Chorus, Inkoper op +31 640982117.

Om bij ons te mogen werken moet je in het bezit zijn van een VOG zonder bezwaar. De aanvraag regelen wij en de kosten kun je declareren.
Solliciteer
Deel in jouw netwerk
Titel: Senior inkoper
Regio: Landelijk
Locatie: Utrecht
Uren per week: 32 tot 36 uur per week
Opleidingsniveau: WO / MSc
Jaren relevante werkervaring: Senior (5-7)
Dienstverband: Bepaalde tijd met zicht op verlenging
Salarisniveau bij 36 uur: € 3.221 - € 4.830 (schaal 10)
Deadline: 30-6-2022
Powered by Emply